niedziela, 1 maja 2016

MAJÓWKA

Niby słonecznie a jednak zimno. O siedzeniu na tarasie i grilowaniu nawet mowy nie ma. Spacer tak, ale w kurtce bądź ciepłym sweterku.
Plany wyjazdowe na majówkę też wzięły w łeb, ponieważ MÓJ jak zwykle ma mnóstwo pracy, a na jeden dzień to nie bardzo się opłaci wyjechać. Dzisiaj po raz kolejny byliśmy na targu staroci. Lubię te targi, choć ostatnio widzę, że dość często ceny są aż nadto wygórowane. Dzisiaj kupiłam kilka drobiazgów, ot takie bibeloty do domu i dekoracji. Kupiłam też dwa nowe lampiony. Zakochana w nich byłam od dawna i zawsze kiedy byłam na tym targu przechodziłam obok i zastanawiałam się "kupić czy nie?" Dzisiaj byłam z moją córką, a ona jak je zobaczyła mówi "mamuś bierz!!!!" No i kupiłam:)




Tydzień temu kupiłam na targu radio retro z myślą o dekoracji mojej "pracowni". Jaką miałam niespodziankę, kiedy po powrocie do domu okazało się, że radio działa:)
A jeśli chodzi o pracownię, to chyba zwariowałam. Wciąż planuję, co tam ustawię, jak urządzę i już jak widać skupuję do niej "graty". MÓJ stwierdził dziś, że jeśli miałabym wstawić tam wszystko co planuje, to musiałabym przeznaczyć na nią cały budynek a nie tylko jedno kilkunastometrowe pomieszczenie. No cóż, nie mogę się oprzeć.
Tymczasem w domku powstaje od dawna planowana, duża serweta na stół. Kilka elementów już jest, a finał planowany na koniec remontu naszego domu. Nadmienić tu muszę , że początek remontu planowany jest na wakacje roku następnego, ha ha :)))


W ciągu ostatnich kilku dni wieczorami dłubie łapacze snów, ale na finał trzeba jeszcze poczekać.
Długo mi z nimi schodzi ponieważ sezon wiosenny to raczej ogród a nie robótki. Ja jestem w dodatku z tych osób, które wymyślają sobie roboty i w czasie kiedy inni zasiedli by przed telewizorem w celu relaksiku , ja mam milion innych zajęć które TRZEBA ZROBIĆ JUŻ. Znacie to?
Bardzo późnymi wieczorami natomiast sięgam po książki. Zarywam tym samym pół nocy, by później spać do południa i być na siebie wściekłą za zmarnowanie całego ranka na sen.

Ostatnio przeczytane dwie książki są zupełnie od siebie różne, choć obie z pozytywnym przesłaniem.
 Każda z nich jest w mojej ocenie ustawiona na najwyższej półce i warta przeczytania.
Pesymiści weźcie  do ręki książkę ks. Kaczkowskiego i przekonajcie się że życie może mieć sens nawet kiedy wciąż jest pod górkę. Dzięki Księdzu można nauczyć się postrzegać świat w kolorach.





"Awaria małżeńska" to kapitalna komedia. Polecam ją każdej kobiecie której wydaje się, że jest niezastąpiona jako matka czy pani domu. Mężczyźni też potrafią, oj potrafią:)))))
A tak nawiasem to powinni te pozycje przeczytaj właśnie panowie:)))



















poniedziałek, 18 kwietnia 2016

ZAWSZE WIOSNĄ

Wczesną wiosną ogród i prace przed domem pochłaniają większość mojego czasu.
Robótki idą w odstawkę, książki też i choć zarzekam się, że wieczorem usiądę do komputera by napisać słów kilka to jednak lenistwo zawsze bierze górę i zazwyczaj kończy się jedynie odwiedzinami na Waszych blogach.
Dziś mimo późnej pory zmobilizowałam się i ...tadam!!!!!Jestem:)
Ostatnio z robótkowych tematów to mogę wspomnieć, że próbuję coś z dawno zakupionego sznurka.
Na IG widziałam fajne poduchy i nawet zaczęłam taką robić ale nie mam pojęcia czy to w rzeczywistości będzie dobrze wyglądać i czy nie będzie za sztywna. Już nawet pomyślałam o kupieniu takiej ale może kiedyś uda mi się w końcu zrobić...
A to moje próby


Klientka zamówiła też u mnie łapacz snów a że ma ona kontakt z wieloma ludźmi to już za jej pośrednictwem  poprzednie się  sprzedały i teraz powstały kolejne





A dziś w ogrodzie gdzie spędziłam prawie cały dzień powstały takie oto drabinki






I w świetle zachodzącego słońca




Czy Wy tez uważacie, że zdjęcia o tej porze dnia mają w sobie to"coś"?




No i na koniec coś co z pewnością nie jest godne pokazania ale jest to początek czegoś o czym od dawna marzę. Pracownia!!!No może zbyt szumnie to brzmi ale to małe pomieszczenie w budynku gospodarczym który kiedyś był szopką później chlewnia jeszcze później rowerownią i pomieszczeniem dla kotów a teraz zaczyna być moim azylem.


I choć pewnie trudno Wam sobie to wyobrazić to ja już widzę tam moje starą szafę po babci, maszynę do szycia w drewnianej szafce i stary adapter który mój mąż przytargał z jakiejś  rozbiórki...
A zdjęcie? Ot, dla potomnych...
Wiem, że realizacja tego marzenia nie nastąpi szybko ponieważ powstaje ono jedynie przy okazji innego wysokonakładowego (niestety  ) projektu a mianowicie zmiany dachu na całym budynku. Fakt jednak jest taki, że pomieszczenie to, to już nie chlewnia lecz moja pracownia, o!!!!

środa, 30 marca 2016

PODSUMOWANIE

Jakiś czas temu zapisałam się na wymianke wielkanocną u Gosi.
Niestety nie było okazji(tłumacz:lenistwo) by pokazać co dostałam.
Moja wymiankową parą była Iza
Oto co od Niej dostałam



Ja dla mojej wymiankowej pary przygotowałam szydełkowe rzeczy:



Kolejna wymianka to indywidualna z "Mysią norka"
Ja poprosiłam o "jasia" z falbanką ale oczywiście otrzymałam o wiele więcej:))))
Co dostałam pokazywałam tutaj
A oto co ja wysłałam

 
Dziewczyny!!!!!
Bardzo dziękuję za fajne wymianki. Jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że wy też:))))
Gdyby ktoś miał ochotę na indywidualną wymiankę, to bardzo proszę o propozycje. Na wszystkie jestem otwarta:)))
A zapomniałam jeszcze pokazać kartki jakie poleciały do dziewczyn...



wtorek, 29 marca 2016

MUSZĘ TO POKAZAĆ


Tegoroczne święta spędziłam u mojej siostry.
Wcześniej w radio słyszałam o szczecińskich krokusach i z racji mojej wyprawy do tego miasta mogłam zobaczyć te cudeńka.
Wpadam zatem na chwilę by podzielić się z Wami tymi widokami:)










A na co dzień możecie mnie odwiedzać na IG 3xmika. Zapraszam:)

sobota, 26 marca 2016

WESOŁYCH ŚWIĄT

  
RADOSNYCH ŚWIĄT 
ZMARTWYCHWSTANIA PAŃSKIEGO
WIELU CIEPŁYCH CHWIL 
W RODZINNYM GRONIE 
ORAZ BOGATEGO ZAJĄCZKA
ŻYCZY 
MIKA

poniedziałek, 21 marca 2016

PODARUNKI

W poprzednim tygodniu listonosz odwiedzał mnie trzy razy.
Otrzymałam bowiem przesyłkę z wymianki wielkanocnej na która ja dopiero dziś wysłałam paczuszkę (sorki). Kolejny prezencik to paczuszka od Dusi a w niej takie cudowności



Jajeczka już znalazły miejsce w moim domku a poszewki na poduszki z pewnością będą ozdobą altany. Dziękuje bardzo :))))

No i kolejny prezencik to wymiankowy podarunek od Marioli. Ja swój prezencik również dopiero dziś wysłałam
Poprosiłam o białego "jaśka" a oprócz tego dostałam jeszcze inne szyjątka. bardzo dziękuje:)




A niedawno byłam na wycieczce w Pradze. Zakochałam się w tym mieście <3 p="">

Przy okazji zwiększyłam swoją kolekcję:)


A jeśli macie ochotę spotykać się ze mną częściej to zapraszam na IG 3xmika

środa, 9 marca 2016

W POŚPIECHU

Wpadam szybciutko i jedynie na chwilkę.
Na dysku bowiem ogrom książek już przeczytanych a o których nawet słowem nie wspomniałam.
Zatem bez zbędnego opisywania a jedynie z nadaniem oceny. Skala od 1do 5 :)







Widać jakie mam zaległości. Zarówno okoliczności podczas zdjęć jak i sama tematyka iście bożonarodzeniowa. Wstyd , za to wszystkie książki na szóstkę:))))
I dalej w temacie....










Wszystkie godne polecenia, wszystkie na najwyższa ocene.
Do następnego:)))

Inne posty

Related Posts with Thumbnails