poniedziałek, 14 stycznia 2019

2019

Postanowiłam, że w tym roku przygotuję trochę tworków i wezmę udział w jarmarku bożonarodzeniowym...Tak, tak to prawie za rok ale nie chciałabym mieć mało do zaoferowania.
Co z tego wyjdzie? Zobaczymy. Cały czas jestem chętna do współpracy i robienia na zamówienie a takie pierwsze pojawiło się w sobotę a zatem najbliższy czas spędzę na szydełkowaniu na zamówienie.
Tymczasem pokazuję Wam co ostatnio zrobiłam
Miałam zamówienie na łapacze jako prezent świąteczny
Łapacz rasta


Czarny


I szaro-turkusowy


Przed świętami wzięłam udział w warsztatach wianków świątecznych.


A Mój postarał się i zrobił taką cudną choinkę


Na prezent wyszydełkowałam też dwie choinki


A poniższe "cudaki" powstały już w tym roku



I brelok do kompletu:)


7 komentarzy:

  1. Piękne łapacze jak zresztą wszystko jest cudne 💞💞💞
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace.
    Czas tak szybko leci że ani się obejrzysz a stwierdzisz że już za chwilę Jarmark ☺ A Ty będziesz do niego solidnie przygotowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko przepiękne, a bałwanki skradły moje serducho! Co do przygotować na Święta jako osoba która w jarmarkach bierze czynny udział wiem, że rok to naprawdę mało czasu na przygotowania. Tym bardziej, że za to by stanąć w danym miejscu również trzeba sporo zapłacić.Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lapacze piękne, ale bałwanki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne wszystko. Łapacze cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wszystko cudowne, Twoje łapacze podziwiam już bardzo długo, bałwanki są mega czarujące, te ich stonowane kolorki, a choinka Twojego męża jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails