poniedziałek, 30 stycznia 2017

WALENTYNEK CZAS...

...wpadł mi do głowy pomysł na walentynkowy łapacz snów...wiedziałam, że musi buc czerwony i z motywem serduszka...ja tworzę koronki, a Dorosła resztę...oto i on...




...jak, że mój wymiankowy apel spotkał się z minimalnym zaledwie odzewem oraz korzystając z okazji, że 7 marca mój blog kończy 8 lat muszę wymyślić coś co Was na nowo do mnie przyciągnie:))))
...cóż, postanowiłam zorganizować rozdawajke...
...zasady wszem i wobec znane...
- należy pobrać banerek i umieścić go u siebie na blogu z linkiem do mojego bloga
- poinformować mnie o tym fakcie w komentarzu pod tym postem
- nie ma obowiązku dopisywania się do lisy obserwatorów, choć byłoby mi miło


...i dalsza część informacji...
- losowanie odbędzie się po 7marca
- niestety nie wysyłam przesyłek zagranicznych
...a co można wygrać...

Wygraną będzie łapacz snów w wybranym przez zwycięzce kolorze, oraz z pewnością sporo innych nagród :)))

 ...przypominam również i zachęcam do udziału w zabawie jaka zaproponowałam w poprzednich postach...na prawdę warto...:)

24 komentarze:

  1. Fajny łapacz , kolor łapie za oczy :)
    Biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach te czerwoności -zakochane :)
    na rozdawaję się z chęcią zapiszę :)) łapacz sów w zielonsciach mi się marzy do sypialni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ten łapacz snów :) Piękna i bardzo romantyczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny łapacz snów! dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W czerwieni łapacz snów jest po prostu super.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeny, jeny, taki łapacz to nie tylko sny uchwyci, ale i miłość! :D
    A skoro rocznica bloga, to zyczę dalszej weny! Nieustającej :)
    Do zabawy się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te łapacze snów!
    Już widzę oczami wyobraźni, jak różowo-biały łapacz wisi w pokoju mojej córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne łapacze snów:). Trafiłam tutaj przez przypadek - chociaż mówią, że przypadki nie istnieją:). Zapraszam do zabawy http://kasia-haj.blogspot.com/. Może uda Ci się zdobyć sporo papierowych przydasi, które mam dla zwycięzcy:). Życzę powodzenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten czerwony łapacz snów to na pewno łapie same pikantne sny :) A ponieważ mi się ostatnio nic nie śni to z przyjemnością staję w kolejce po twój autorski łapacz snów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jak bym chętnie taki łapacz snów zobaczyła u siebie w sypialni, więc zgłaszam się do zabawy :)
    Banerek na http://janiaka.blogspot.com/
    Będę Cię obserwować i zaglądać co ładnego pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny łapacz snów! Gratulacje z okazji 8 lat blogowania! Wielu dalszych twórczych inspiracji Ci życzę! Banerek jest na moim blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne łapacze! cieszę się że do Ciebie trafiłam :)
    gratulacje z okazji 8 lat blogowania, trzymam kciuki za więcej :)
    lecę oglądać dalej Twojego bloga!
    banerek umieszczam u mnie: www.karkakg.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje z okazji 8 lat blogowania!
    Biorę udział :)
    Banerek- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cuda tutaj, zostaję na dłużej :)
    Gratulacje z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pragnę ! Mój blog: http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką przyjemności wezmę udział w candy :)
    Link do mojego bloga:
    https://pasjemarudy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham łapacze! Dlatego z przyjemnością wezmę udział w candy :) Gratuluję takiej rocznicy, 8 lat - łał. Czerwony łapacz jest przepiękny! Wygląda fantastycznie :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje z okazji 8 lat prowadzenia bloga :)
    Z miłą chęcią ustawiam się kolejce po ten prześliczny łapacz snów.
    Banerek na moim blogu: https://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 8 lat brawo i Gratulacje. Z wielką przyjemności wezmę udział w candy :) Banerek u mnie www.pasjevioli.pl. Robicie przecudne te łapacze snów zachwycona jestem szczególnie tym czerwonym :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne łapacze! Zapisuję się z przyjemnością i gratuluję wytrwałości i radości z blogowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj jakie cudne te łapacze. Z wielką chęcią dołączam do kolejeczki :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie się przyłączę, bo łapacz jest przepiękny. Zostaję w obserwatorach, a baner na https://zielonymyszak.blogspot.com/ Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny łapacz snów, jesteś Mistrzem!

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails