poniedziałek, 27 listopada 2017

KIERMASZ ŚWIĄTECZNY




Chciałabym się pochwalić moim stoiskiem na kiermaszu świątecznym "Mojego mieszkania". Kiedy tylko po raz pierwszy przeczytałam o takiej imprezie, zapragnęłam być tam i ja. W tym roku mi się to udało i razem z Dorosłą wystawiłyśmy swoje tworki na kiermaszu. Miałam okazję obejrzeć wiele ciekawych prac, porozmawiać z twórcami i powymieniać się informacjami. Oczywiście nie obyło się bez zakupów. Postanowiłam sobie jednak jadąc tam, że kupię tylko to, co zauroczy mnie ogromnie. Tak właśnie było z reniferkiem od MAFAF.
Kiedy zobaczyłam to stoisko to wiedziałam, że nie odejdę od niego bez jakiegoś łupu. Dodatkowo Twórczyni okazała się cudownie ciepłą i sympatyczną osobą, wkładającą w to co robi całe serce. Swoje szyjątka szyje ręcznie co już całkiem jest MEGA.
Zobaczcie jaki cudaśny reniu zamieszkał u mnie. Na zdjęciu, obok bombek, które wypatrzyłam u innych twórców.




A nasze stoisko wyglądało tak













3 komentarze:

  1. Przepiękne stanowisko a na nim przecudne ozdoby :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. SO viele wunderbare SACHEN habt ihr gemacht
    da wart ihr aber sehr FLEIßIG,,,,,

    wünsche noch eine schöne WEIHNACHTSZEIT
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej niestety nie widzę żadnego zdjęcia :( ale wierze że musiało być pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails