sobota, 25 grudnia 2010

WPIS ŚWIĄTECZNY?

Świąteczny , a czemu ma taki nie byc skoro dzis pisany?
Podobnie rozpoczęłam posta na moim drugim blogu . Tylko teraz mam chwilkę by coś napisac .Ostatnio wciąż jestem do tyłu ze wszystkim .Jakoś dziwnie czas szybciej leci .Tęsknię ,za robótkami ,za szydełkiem,drutami....Igły z kąta wołają ,włóczki krzyczą by je przerabiac w sweterki a ja z każdą robotą wciąż w polu.Przedświąteczny czas to czas sprzątania ,gotowania , pieczenia i nawet czasu nie było by zrobic coś nowego do domu własnego.Nawet świąteczne stroiki na cmentarz które co roku sama robiłam i uwielbiam to robic tego roku musiałam kupic bo zabrakło mi czasu.Och....!!!


Tak więc dziś dopiero życzę Wam rodzinnego ciepła , trzeszczących drew w kominku ,pokoju pachnącego igliwiem, blasku światełek odbijających się w bombkach i dużo ,dużo milosci.PA!!!!

4 komentarze:

Inne posty

Related Posts with Thumbnails