środa, 16 lutego 2011

POWALENTYNKOWO

Jakoś trudno mi zabrac sie za robótki. Siadam do nich tylko wówczas gdy mam jakies maleńkie zamówienie. Dzisiaj broszka która została zamówiona i dwie inne które powstały przy okazji.




Dużo czasu ostatnio zabiera mi nadrabianie zaległości w czytaniu.
Ostatnio przeczytałam fajną książkę o białej kobiecie która po czternastu latach odwiedza rodzine(męża, teściową.....)w najdalszym zakątku Afryki! Fajna ,lekka opowieśc.


Dzis prezentuje też kolejna odsłonę mojej długoterminówki. Chyba zacznę ją nazywac bardzodlugoterminowka :)


No i w nawiązaniu do tytułu moje domowe dekoracje z okazji Walentynek. Kwiaty od MOJEGO można zobaczyc na moim drugim blogu. Zapraszam!!!!



Przypominam równiez ,że moje broszki można kupowac .Cena jednej to 7 zł. To chyba niedużo, prawda? Zapraszam!

3 komentarze:

  1. Super te broszki, podziwiam Twoje pomysły i wyobraźnię :) Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! ta książka Corinne to jest druga część!! mam nadzieję,że czytałaś pierwszą ??
    Tymi książkami byłąm zauroczona jakiś czas temu,myślałamże normalbie oszaleję,czytałam jak szalona!

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails