piątek, 2 marca 2012

KOLEJNA WYMIANKA

Dawno już kolejna wymianka dobiegła końca. jakoś nie było kiedy o niej napisać.
Wymiankę Z MAGIĄ W TLE zorganizowała Uroczysko Luny za co bardzo Jej dziękuję.
Moją wymiankową para była Esterson od której to otrzymałam takie cudeńka za które barrrdzo dziękuję. Biżu jest mega:)





Ja przygotowałam czarne mitenki oraz czarnego kota- brelok.Myślę, ze rzeczy te kojarzą sie z magią...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Książkowo miałam nadrabiać straty związane z sesją ale jakoś mi to nie wychodzi.....Ostatnio przeczytałam jedynie "Na wieki"Jude Deveraux.

Metafizyczne zdolności Darci pomagają jej przetrwać ciężkie czasy, by wreszcie doprowadzić do Adama Montgomery.Kiedy Adam przepada bez wieści
w tajemniczym wypadku, pogrążona w żałobie Darci sama zajmuje się wychowaniem ich córeczki. Wszystko może się zmienić, kiedy sławny aktor poszuka u Darci pomocy- zginął mu syn i tylko Darci może okazać się jego jedyną nadzieja.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty

Related Posts with Thumbnails