sobota, 17 marca 2012

MIĘTA

W jednym z poprzednich postów prezentowałam bransoletki w modnych tej wiosny kolorach. dzisiaj broszki w najmodniejszym w tym sezonie odcieniu zieleni. MIĘTA!!!!!!




Na zdjęciach wyglądają na błękitne ale w rzeczywistości są miętowe.
A dzisiaj rozpoczęłam sezon ogrodowy. Piękna pogoda skłoniła mnie do tego żeby w dniu wczorajszym pomyć okna, poprać pościele, pomyć na kolanach podłogi i rozpocząć sezon rowerowy a dziś pranie za praniem , które wspaniale schło na dworze oraz porządki wokół domu.....I wiecie co? Jutro z pewnościa nie będę się mogła ruszyć bo już teraz czuję , że przesadziłam:)
A w kolejnym poście efekt Zielonej wymianki.....

2 komentarze:

  1. Porządki skąd ja to znam :)) a póżniej się człowiek przez kilka dni nie może ruszyć ;)) piękna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super broszki:) Mnie też wszystko boli od tego kręcenia się wokół domu;) A dopiero się wszystko zaczyna;)

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails