piątek, 7 marca 2014

KURCZACZKI

Zawsze podczas oglądania telewizji muszę czymś zająć ręce, dlatego wciąż coś dziergam, szydełkuję...Ostatnio jednak postanowiłam zrobić sobie mały odwyk i  nie rękodzielniczyć nic przez kilka wieczorów. Efekt? Już pierwszego wieczora przespałam wszystko co miałam obejrzeć więc wczoraj wzięłam szydełko do ręki tylko po to by coś robić. W efekcie powstały takie oto kurczaki które nadziałam na patyczki do szaszłyków i wbiłam do donicy. Ot wiosenno wielkanocny akcent:)



Moje krzyżykowe jajo dostało wreszcie ramkę. Zdjęcia jednak nie są dobre bo obraz wisi w takim miejscu, że światło tam nigdy nie jest korzystne na fotki. Niemniej jednak pokazuję





Na tle moich różowiutkich kuchennych ścian kanwa która w rzeczywistości jest różowa wcale na taką nie wygląda:) Cóż...

7 komentarzy:

  1. Kurczaki, jak kurczaki.....................
    ...ale to jajo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! C U D O !!!
    Normalnie stało się moim mrocznym obiektem pożądania.... Echhh..........

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszym zdjęciu jajo wygląda na ogromniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczaki są słodkie, ale rzeczywiście JAJO robi wrażenie. Jest super. Bardzo podoba mi się jego prostota i elegancja oraz że nawiązuje do drzewa, czyli życie, rośnięcie itd. Piękna, albo raczej piękne prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajo przyćmiło kurczaki:)
    Piękne i ogromne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kurczaczki i śliczne jajo! Prezentuje się bardzo okazale. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajo jest przeurocze
    pozdrawiam i zapraszam ponownie,
    pa pa

    OdpowiedzUsuń
  7. jajko jest kapitalne! a kurczaki idealnie pasują w bluszczu, świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails