niedziela, 14 stycznia 2018

SZYDEŁKOWE MASKOTKI

Ostatni tydzień upłynął pod znakiem szydełkowych miśków.
Pierwszy to taki niewypał. Ot, okazało się, że oczy zdominowały całość:((


Kolejny misiek to też maleństwo. Obydwa są próbą przed większym projektem ale nie zapeszam...


Kolejny misiek, a raczej dwa, powstały na zamówienie. Takie niestylistyczne to zdanie ale w sumie zamówienie było na jednego misia ale zawsze lubię by klient miał wybór dlatego zrobiłam dwa. Nie ukrywam, że beżowy znacznie bardziej mi się podoba. Zobaczymy którego wybierze klientka?

 
A
 

A Jeszcze w ubiegłym roku powstał reniferek. Też z serii małych maskotek.


14 komentarzy:

  1. Misia w czapce jest obłędna. Podziwiam - ja przy maskotkach wymiękam przy robieniu z rozczłonkowanych zwłok całości ;-)
    ___
    www.dziergamika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne maskotki - pięknie wykonane. Próbowałam robić jakieś zabawki dla wnuczki, tak mi nieudolnie wyszły. Twoje są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutkie ja sama tak z głowy niestety ale nie potrafię jak znajdę dobrego nauczyciela i schemat to coś tam wydłubie.Podziwiam umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutkie ja sama tak z głowy niestety ale nie potrafię jak znajdę dobrego nauczyciela i schemat to coś tam wydłubie.Podziwiam umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam , śliczne są . Ja niestety do maskotek nerwów nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze maskotki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziaki! Te dwa pierwsze cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zabaweczki, podziwiam bo sama raczej nie umiem ich robić

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mojego sklepiku z włóczkami
    สมัคร D2BET


    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne misie, ciekawa jestem który wybrała klienta, bo nie ukrywam ale ten pierwszy podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie wszystkie maskotki są fajne i jestem zdania, że może ich być w domu cała masa. Dlatego jak kupuję dzieciom nowe maskotki https://modino.pl/maskotki-interaktywne to jestem przekonana, że będą im się one na pewno podobały.

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails