niedziela, 19 kwietnia 2009

SPÓŹNIENIE

A wczoraj miałam napisac:"Dziś są moje urodziny" ale niestety net mi siadł ,więc
WCZORAJ BYŁY MOJE URODZINY!!!!!!!!!!!!!
Mój mąż obdarował mnie wiosennymi tulipanami w liczbie moich lat.Jeśli ktoś nie wie ile mam proszę policzyc
Moje dzieci konspiracyjnie zakupiły też prezent który w sam raz kolorystycznie pasuje do mojej NOWEJ sypialni
A jeśli już mowa o sypialni to nią też się muszę pochwalic choc w rzeczywistosci jest o wiele ładniejszaA robótkowo? Sweterek skończony!Łączenie kolorystyczne nawet mi się podoba , włóczkowe też i ogólnie jestem zadowolona z efektu.Ocencie sami.....


Wzór pochodzi z "Sandra extra"nr4/2008
W gazecie jednak podany wzór jest z innej włóczki i w innym kolorze .Ja bardzo lubię eksperymentowac i chyba nigdy nie odtworzyłam wzoru identycznie.
Na koniec romantycznie .Zachód słońca u mnie na wsi.

4 komentarze:

  1. wszystkiego najlepszego..slicznie ci w tym sweteerku..pieknie ci wyszedl..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Śliczny sweterek wydziergałaś i bardzo ładnie w nim wyglądasz! Za co sie teraz zabierzesz?
    Pozdrawiam. Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za życzenia.Następny w kolejce jest "ażurowy oliwkowy" zgapiony od Zdzid

    OdpowiedzUsuń
  4. Miko ! spóźnione , ale bardzo gorące życzenia urodzinowe , tulipanków nie liczyłam , ale zdjęcie mi mówi ,że jesteś młoda duchem i ciałem . Nadrabiam wszystko co straciłam podczas mojej nieobecności : karczochy zrobiłaś doskonałe , sweterek gdyby nie zmiana kolorów mógłby uchodzić za oryginał , piękne mieliście święta ,ja też wybieram się do Lichenia , ale stale coś mi staje na drodze .Masz kochane i sympatyczne dzieci .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails