poniedziałek, 2 września 2013

CZYTAM

Kiedy uczyłam się do obrony to obiecałam sobie, że jeżeli zdam to pojadę prosto do Empika i kupię sobie pięć książek i będę czytać, czytać, czytać...
Kupiłam trzy. A później kolejną i kolejną...Tak się wkręciłam, że to już chyba choroba to kupowanie książek. Sklepiki z książkami muszę omijać szerokim łukiem bo zostawiam w nich dużo za dużo. Ale co ja zrobię jak te książki tak pięknie pachną...

W POGONI ZA TOREBKĄ



 Znakomita pozycja, zwłaszcza dla miłośniczek mody ,  takich jak ja . I tutaj przy okazji pozwalam sobie zaprosić Was na mojego drugiego bloga, wpadajcie i zostawiajcie ślad po sobie:)
Ale wracając do książki. Opowiada ona o miłości do torebek i o tym jak wiele kobieta jest w stanie dać za wymarzone cacko. Przeczytajcie. Fajna, lekka, przyjemna. POLECAM!!!

CUKIERNIA POD AMOREM







O tych książkach tak wiele już pisałyście na blogach, że mnie pozostaje tylko potwierdzić Wasze opinie: Super saga.Warto po nią sięgnąć, wciąga bez reszty. Muszę Was jednak ostrzec , jak zaczniecie czytać to macie z głowy kilka nocek:)

AZYL

 

Czytałam już kilka pozycji tej autorki ale ta moim zdaniem jest zdecydowanie najsłabsza. Nie polecam. jeden wątek, zero akcji i nuda, nuda, nuda...

2 komentarze:

  1. Oj, rozumiem, też dostaję amoku w księgarni. Na szczęście potrafię się opanować (jeszcze!). Polecam biblioteki, zawsze da sie znaleźć coś ciekawego. Wiem, że to nie to samo, ale taniej wychodzi ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. O rozczarowaniu szkoda pisać "Azyl " a resztę pozycji mnie zaciekawiło zapisuje ;)
    Pozdrawiam i gratuluję obrony :)))
    w wolnym czasie zajrzę zobaczyć co poczytujesz może mnie czymś natchniesz ;)

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails