czwartek, 27 listopada 2014

HO HO HO !!!! CANDY !!!!

Jako, że Święta zbliżają się w zawrotnym tempie a na wielu blogach mnóstwo rozdawajek w których i ja często biorę udział, postanowiłam zorganizować podobna zabawę u siebie.

A zatem wszem i wobec ogłaszam Bombkowe candy!!!!





Zasady wszystkim znane.
  • Proszę wpisać komentarz pod tym postem
  • Proszę umieścić podlinkowany banerek na swoim blogu
  • Wysyłka na terenie Polski
  • Losowanie po 14 grudnia
A co do wygrania?

 Do wygrania komplet bombek hand made - 4 sztuki.
Oczywiście Ci którzy już brali udział w moich rozdawajkach wiedzą, że lubię coś do rzucić i poinformować o tym na blogu (zaglądajcie zatem do mnie) lub po prostu zrobić niespodziankę.
Zatem...Są chętni?

 Równolegle na moim drugim blogu ta sama rozdawajka. Podwójny wpis jednak nie daje dodatkowej szansy:))

53 komentarze:

  1. Są chętni i to bardzo - bo bombeczki rewelacyjne :)
    To ja zapisuję się z miłą chęcią .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie zgłaszam się do zabawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z chęcią stanę w kolejce po takie fajniutkie bombki.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tylko chciałam zapytac gdzie kupiłas te ozdobne tasiemki?-szukam takich ,najlepiej fioletowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tasiemki kupiłam w naszej lokalnej pasmanterii ale powiem szczerze ze wyboru nie było:(

      Usuń
  5. Super! Staję w kolejce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja przyłączę się do zabawy. Bombki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ... a szkoda, że nie daje podwójnej szansy, bo już chciałam się zapisać i tu i tu ;-)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne bombeczki, bardzo oryginalne. To i ja ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja chętna też jestem :) Ustawiam się w kolejce, banerek wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie bombki! Rewelacyjne. Biorę udział z zapałem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne bombki też je z chęcią przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie skorzystam z zaproszenia i ustawię się w kolejkę po te cudności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne bombki i ja szczęścia spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie. Piękne bombki! Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne bombki, chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no prześliczne bombeczki, nie byłabym sobą jakbym nie spróbowała szczęścia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bombki! Chętnie je przygarnę :) :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zaproszenie, z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy :) Bombki są świetne, mają piękne kolory, idealnie pasowałby do mojej choinki :). Już wklejam banerek u siebie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bombki nietłukące się :) to jest to :)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne bombeczki i chętnie bym je przygarnęła:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne, zgłaszam się i zaraz dodaję banerek :))

    OdpowiedzUsuń
  23. O jakie te bombeczki są super. Jak nic też z miłą chęcia zapisuję się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za udział w moim candy i bardzo chętnie zapisuję się u Ciebie, bo bombeczki są super. Baner już u mnie jest, komentarz jest :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  25. pewnie że jestem chętna na takie ślicznotki

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wezmę udział w rozdaniu :-) Lubię oryginalne rzeczy..a takich bombeczek jeszcze w swojej kolekcji nie mam ;-)
    Banerek podlinkowany tutaj-> http://odskocznia-piwi.blogspot.com/p/candywymianki.html

    Pozdrawiam cieplutko! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek umieszczony jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Zapraszam również na moje CANDY …
    Cieplutko pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham czerwoną krateczkę,więc nie mogłam pozostać obojętna :)) zapisuję się i czekam z niecierpliwością na wyniki...

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you, this blog has added to my knowledge obat untuk sakit asam lambung It's perfect

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne bombeczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy bo bombki są piekne ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękne bombki, póki co zrobienie takich własnoręcznie jakoś mi nie wychodzi. Może mi się poszczęści i wygram te piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bombkowe szaleństwo!!! piękne, nawet serwetę mam podobną ;P
    pozdrowienia!
    faza173@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. trafiłam z przypadku, zostaję i zapisuję się na te cudeńka:)

    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie fajniusie bombusie :) Zapisuję się i ja :) Banerek już jest http://iwonahalabis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne te bombki. Fajnie by wyglądały na mojej choince gdzie wszystkie ozdoby są własnoręcznie robione (przeze mnie) dlatego zgłaszam swój udział w candy. Info o nim tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bombowe te bombeczki, więc i ja ustawiam się w kolejce :)
    Banerek już wisi na pasku bocznym http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne bombki i z chęcią się zapisuję:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. ho, ho jakie urocze bombki :) ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne te bombki. Zawsze mnie zastanawiam jak robi się taki cuda. Zapisuję się w kolejce. http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam zamiar robić w tym roku takowe bombki, ale większa ilość nigdy nie zaszkodzi :D
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne bombki. :) Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się! :)
    Baner: http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html
    Mail: marpleous@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ślicznę wskakuję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja bardzo chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  46. ojoj joj konkurencja duża, ale też chcę sie znaleźć w puli losowanej. Bombeczki są piękne. Choć nie dorobiłam się jeszcze choinki, i w tym roku się jeszcze na to nie zapowiada to bombeczki na pewno znajdą swoje miejsce w świątecznej dekoracji mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  47. Oczywiście i ja staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bombki są cudne :).

    Zapisuję się i mam cichą nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne bombki! Aż żal byłoby nie ustawić się po nie w kolejce. Banek na blogu nieco później, bo wpadłam tu a chwilę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. to ja też :-) Pozdrawiam przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne bombusie , aż mnie zatkało w piersi jak je ujrzałam, moje marzenie. Mało brakowało i bym przegapiła. Pozdrawiam Cię serdecznie, cicha podczytywaczka Joanna
    joasiasam2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails