czwartek, 6 listopada 2014

PODUSIA

Zamieniłam w kłębuszki zrobioną jakiś czas temu tunikę, chustę i mitenki. Z kłębuszków zaś powstała poszewka na podusie do salonu.





Rozpoczęłam też robienie świątecznych drobiazgów choć jak pomyślę o krochmaleniu to...
Szukam tez wciąż w sieci robionej na drutach gwiazdki z wypychanym środkiem. Kiedyś, kilka lat temu któraś dobra duszyczka przysłała mi nawet opis ale po zmianie komputera wiele ze wzorów utraciłam. Teraz nie mogę znaleźć nawet zdjęcia a co dopiero opisu. Może któraś z Was wie o jakiej gwiazdce mówię. Wiem tez, że robiona była chyba na 4 drutach.
Wciąż szykuję się tez do przemalowania regału w salonie. Zbieram się do zakupu farb kredowych choć cena przeraża zwłaszcza gdy pomyślę, że mogłoby się nie udać...

18 komentarzy:

  1. Ależ jestem ciekawa Twoich cudów świątecznych.Nie mogę znależć do Ciebie email,chciałam napisać w sprawie dyń...chyba jakaś tempota ze mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna podusia :-) Uwielbiam warkocze, a w Twojej podusi wyglądają po prostu doskonale.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia świetna!!!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszła, ale te guziczki :)) wisienka na torcie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wszędzie się czuje tą świąteczną atmosferę :3 śniegu brakuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna poszewka:) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną poduchę zrobiłaś!
    A farbę kredową może zrobisz sama? Poszukaj przepisów w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podusia super! Bardzo modne są takie ostatnio... zdecydowanie trafia w mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie ciepłe, wełenkowe poduchy. Miło się do nich przytulić jak za oknem chłodek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaglądam z rewizytą :-) Widzę ,że jesteś miłośniczką i mistrzynią włóczki. Jak przeczytałam ,że "zamieniasz coś w kłębuszek" -szacunek wielki dla cierpliwości. Z pewnością jesteś osobą bardzo cierpliwą :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie zrobiłaś tą poduszkę :-) Jestem pod wrażeniem Twoich prac :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNA PODUSZKA.....FAJNIE PASUJE DO KOCYKA.

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails