środa, 13 stycznia 2010

BERET

Zrobiłam beret dla Andzi . Powstaje już do kompletu szal ale kiedy go pokażę nie wiem. Dziś z chwilowego braku właściwej modelki zastapił ją mój syn .



Kolory nawet podobne do rzeczywistych.

Co do moich wszystkich robótek to dostarrczona już zostala paczka w noworocznej wymiance . Ja dla BEATY wykombinowalam to :




W sklad paczuszki wchodzą :
  • drobne słodycze
  • mulinki
  • recznie robiona kartka z życzeniami
  • szal "bananowiec "(dokladnie taki jak mój tylko ociupine węższy)
  • broszka kwiatek(jedna z tych dwóch , druga jest moja )
  • brelok z dwoma żółwikami


I wszystko razem:





Wysłałam też zrobione w niedzielę ATC i dopiero dziś mnie olśniło - nie zrobiłam fotek . Mam tylko nadzieję , że Ania która zawsze sumiennie wszystko fotografuje użyczy mi choc jednej fotki moich atc-iaków.

Musze przyznac , że wymianki mnie wciągnęły konkretnie .Bardzo lubię tworzyc coś dla jednej konkretnej osoby i przyznam , że baaaaaaaaaaardzo lubię pana listonosza (ale z wiadomych względów)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty

Related Posts with Thumbnails