niedziela, 9 maja 2010

OGRODOWE MIGAWKI

Kocham mój ogród . Może nie jest taki jak bym chciała by był ale jest w nim duzo mojego serca a jeszcze wiecej potu . Mój mąż zmaga się od jakiegoś czasu z chwastami w trawie . KOSZMAR .Teraz kiedy na domiar złego kwitnie mlecz ogrom tego problemy widac jeszcze lepiej . najpierw kupiliśmy nawóz z odchwaszczaczem który nie dał zupelnie nic.Wczoraj mój mąż założył na ramię opryskiwacz i rozpoczął walkę na nowo . Stwierdził , że jeśli taka dawka nie pomoże to na nasz trawnik tylko glebogryzarka będzie potrzebna . Cóż, zobaczymy.


zapraszam wszystkich TUTAJ

3 komentarze:

  1. Tez uwielbiam swoj maly ogrod i prace w nim. Lubie tez zagladac do ogrodow znajomych, nieznajomych... pieknie jest u Ciebie i wiem ile pracy Cie to kosztowalo, ale gdy patrzysz na te piekne rosliny to zmeczenie przechodzi, prawda?. Tez walcze z mleczami, u nas od kilku lat nie wolno opryskiwac i nic nie mozna kupic w zwiazku z tym, tak wiec zostaje reczna walka z chwastami, a jak nie daje rady to walka na niby czyli kosiarka, kosiarka...

    OdpowiedzUsuń
  2. pięnie tam u Ciebie,naprawdę widać ciężką pracę ! ja jestem na etapie kostki brukowej :) jeszcze nie mam koncepcji to chciałabym posadzić ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie zakwitla bergenia. Wiedzialam, ze w twoim ogrodzie musi byc wspaniale! A ja zapraszam cie do udzialu w zdjeciowej zabawie -szczegoly u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails