środa, 12 maja 2010

ZABAWA ZDJĘCIOWA

W moim komputerze najstarsze zdjecia sa z lata 2008. Nie tak dawno to było ale do tego czasu jakoś niekoputerowa byłam. Na prezentowanym poniżej zdjęciu jest moja córa a wokolo nic tylko :"suchy ,suchy, suchy piach...."



Swoją drogą nie mam pojęcia gdzie są ludzie . Cieplo to zapewne nie bylo ale mój mały mors korzystał w pełni jak widac z wakacji . Zdjęcie robione na władysławowskiej plaży gdzie kilka lat z rzędu spędzaliśmy wakacje . W ubiegłym roku pojechalismy do Ustronia i tego roku też się tam wybieramy( jak Bozia da) .
Dziękuję dziewczynom które zaprosily mnie do zabawy . Ja nie zapraszam dalej ponieważ już chyba wszystkie opublikowałyście swoje 10 zdjęcie .

2 komentarze:

  1. A mnie czeka taka plaza w tym roku!!!! W zasadzie czesto jestesmy nad morzem ale tutaj nie ma takich cudownych piaskowych plaz jak w Polsce. Super zdjecie -rozbudzilo moja wyobraznie. A te broszki w poprzednim poscie wysmienite.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie.My w tym roku tez jedziemy do ustronia-może akurat w tym samym terminie?

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails