środa, 26 maja 2010

ZAKUPY

Ostatnimi czasy dużo cudeniek zakupiłam choc nie wszystkie sfotografowałam . Częścią jednak zdjęc dzielę się z wami wzbudzając w wielu z was nutke zazdrości.....



Dzisiaj moja Córa była na wycieczce i przywiozła mi naparstek do mojej kolekcji . Tak więc mam już............................DWA




I jeszcze mój zakup kwiatowy:



Zrobiłam mu zdjątko by miec pamiatkę bo znając moja rękę do kwiatów , a raczej jej brak to długo u mnie nie pozipie .

P/S. dla tych którzy czytują mnie systematycznie : MAM DŻINY Z DZIURAMI . Można je obejżec TUTAJ

A jutro najprawdopodobniej pokażę coś robótkowego . Skończone już to mam ale mój nadworny fotograf jak już pisałam był dziś na wycieczce więc.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty

Related Posts with Thumbnails