piątek, 2 stycznia 2015

W FIOLETACH

W klasie mojej córki z okazji Mikołajek robili sobie prezenciki. Andzia wylosowała jedną z koleżanek i akurat wiedziała, ze ma ona swój pokój w kolorze fioletowym. Postanowiła, że w prezencie kupi jej fioletowe świeczki do pokoju.Koszta były z góry określone i niezbyt wysokie zatem postanowiłyśmy coś do tego dorobić bo wówczas nakład nie jest duży a prezent może być fajny. Padło na aniołka i bombki. Ja zrobiłam anioła a Andzia ozdobiła świeczki i zrobiła bombki. Oczywiście zdjęć świeczek nie mamy choć miałyśmy pewność, że tak.









13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) Strasznie podobają mi się Twoje anioły :D Bombki córki też bardzo ładne :) I wszystko ślicznie zapakowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Nie przepadam za fioletem, ale mi to w ogóle nie przeszkadza się zachwycać ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie prezenty zrobione samodzielnie są najlepsze. Nie kupimy nigdzie nutki serducha włożonej w pracę.
    Piękne bombeczki i aniołek również, a jak ślicznie opakowany prezencik.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo miły gest, dzieciaki powinny uczyć się dawania czegoś bezinteresownie. A jeszcze jak same coś przygotują, to jest to wielki dar. Świetne prezenciki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty i na pewno wyjątkowe ,bo poświęciłyście swój czas na ich wykonanie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie

    Dawno już myślałam nad zmianą nazwy swojego bloga. Do tej pory nazwa "Sielankowe dzierganie" była powiązana z nazwą domu, który budowałam z bliską mi kiedyś osobą. Nadszedł czas aby i od samej nazwy się odciąć. W związku z tym iż mamy Nowy 2015 rok, może to i odpowiedni czas na powyższe zmiany. Zmieniłam nazwę na blogu i w adresie. Obawiam się jednak, że przez to mogę utracić dużo znajomych, których miałam zapisanych. Będę pisała do tych, których adresy blogowe posiadam. Może jednak wszystko
    wyjdzie na dobre. Będę jednak musiała być na nowo dodawana do obserwowanych. Zapraszam wszystkich. Za parę dni Sielankowe dzierganie zostanie zlikwidowane.

    Witam w Sielskim domu na Groniu!
    http://sielskidomnagroniu.blogspot.com/2015/01/zmiana-nazwy-bloga.html

    Rozgość się proszę.
    Pozdrawiam serdecznie. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne bombki i anielica cudowna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny aniołek, ślicznie zaakcentowany fioletem, sympatyczna dekoracja

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails