niedziela, 6 września 2015

WAKACYJNE CZYTANIE

Na urlop zabrałam ze sobą 1500stron książek i niestety zabrakło. Saga którą tam czytałam była na tyle wciągająca, że nie sposób było sobie dawkować czytanie a jedynie czytać jednym tchem.



Nim jednak wyjechałam przeczytałam Niziołków i ...jakoś po druga część chyba nie sięgnę.
W książce jest mnóstwo odwołań do innych książek . Niby mogłoby to być ciekawe ale nie w takiej ilości...

Małgorzata Klunder "Niziołkowie z ulicy Pamiątkowej" - ocena 3+



No i wspomniana saga. U mnie trzy tomy bo ostatni czwarty ma dopiero ukazać się pod koniec września.
Pozycje ta polecam z całego serca. Mądra, ciekawa, lekka w czytaniu i bardzo wciągająca- ocena 5+

Agnieszka Krawczyk"Magiczne miejsce"




Agnieszka Krawczyk "Dolina mgieł i róż"




Agnieszka Krawczyk "Ogród księżycowy"



Na koniec chce Wam pokazać książkę która urzekła mnie cudowną okładką . Niestety nie mogę o niej nic więcej powiedzieć niż to, że po kilkunastu stronach nic nie wiedziałam i wcale nie ciągnęło mnie by czytać dalej. Ba, nawet odpychało mnie od niej.
Być może kiedyś do niej wrócę i przetrwam początek i nie wiem, może okaże się że to interesująca pozycja.



Tymczasem na koncie mam juz kolejne dwie przeczytane książki o których opowiem wkrótce.



2 komentarze:

  1. Oooo, do książek Agnieszki Krawczyk muszę koniecznie zajrzeć, uwielbiam polskie pisarki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Już same tytuły mnie wciągają :-)

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails