czwartek, 26 marca 2009

ACH ,JAK PRZYJEMNIE....

Wiosna,wiosna,wiosna!!!!!!!!!!!!
Ale dziś był cudowny dzień.Słońce od samiusieńkiego ranka.Tylko te moje brudne okna straszą okropnie.Narazie jednak ich nie myje ,bo mój mąż gipsuje sypialnie i byłaby to syzyfowa praca dlatego,że w domu pełno niezwalczalnego kurzu.Mam tylko nadzieję ,że do Wielkanocy się wyrobi ,bo mnie się tak marzą wiklinowe gałęzie całe w kolorowych jajach i zajączkach i kwiatkach i koszyczkach i..........ach. Boje sie tylko ,że zaczym po tym remoncie posprzątam ,to braknie mi czasu na tworzenie tych dzieł.Kurcze, niby remont jednego pokoju a bałagan wszędzie.
Co do mojego dłubania to powstała kolejna kurka ,która jednak mi się niepodoba więc jej nie pokażę .Oprócz kurki powstają też wstążeczkowe jaja .Niestety tylko małe bo w internetowych sklepach to ja kupowac nie potrafię a w normalnych ,dużych styropianowych jaj nie ma. Boleję bardzo nad faktem mojego nieudolstwa i mojej niewiedzy w dziedzinie internetu , no ale cóż...... Szkoda tylko ,że nie mam tych form bo tylu znajomych mnie prosi o takie jajo , a ja choc bardzo lubie obdarowywac, to tym razem nie mogę .A może ktoś z was ma takie formy ,chętnie odkupie .Na dzień dzisiejszy nawet te małe jajeczka opuściły mój dom ,bo skoro ktoś się nimi zachwyca to jak mu ich nie podarowac?O

Ostatnio mój mąż zrobił mi niespodziankę.Zawiózł rano dzieci do szkoły a przywiózł mi z kwiaciarni JAJO. Jajko to bardzo mi się od dawna podobało ale cena nie ,jednak każdorazowo przechodząc obok witryny tejże kwiaciarni wzdychałam znacząco i w końcu mój mąż się domyślił i dokonał zakupu.W tymże jajku znalazł schronienie mój smutny zajączek .Wygląda to super a zdjęcia jak zwykle nie oddają całego uroku



4 komentarze:

  1. Twoje jaja są super. Wcale nie dziwię się, że masz na nie chętnych. Prezent od męża również uroczy. A co do styropianowych dużych jaj- w zaprzyjaźnionej pasmanterii były. Jak chcesz, to kupię i ci wyślę. Tylko najpierw sprawdzę czy są i za ile. Napisz na maila czy jesteś zainteresowana: Lucyna1826@op.pl
    Pozdrawiam.Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwie sie,ze wzdychalas do tego jaja..kunsztownie wyglada..super jest..:)..zycze jak najszybszego skonczenia remontu bys zdazyla wyczarowac ozdoby wielkanocne..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne jajka / na blogach nazywają je karczochami/ , ale bardzo pracochłonne . Musisz być bardzo cierpliwa bo jajka wychodzą Ci bardzo ładnie.
    Prezent od męża ma.ładny deseń. Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails