niedziela, 8 marca 2009

DZIEŃ KOBIET

Dziś Międzynarodowy Dzień Kobiet.Święto ważne dla każdej z nas . Z tej to okazji mój maż zaprosił nas na obiad do restauracji. Przy okazji zaczepiłam również o empik i wydałam znowu kase na gazetki i wstążki do ozdoby styropianowych jajek. Kupiłam nową wene w której jest pokazane jak fajnie takie jajo wykonać.Wena zdradza też jak pomalować jajo techniką decoupage. Niestety, nigdy tego nie próbowałam . Nie wiem nawet od czego zacząć ,gdzie zdobyć materiały itd.Mam jednak nadzieję że któraś z Was mi w tym pomoże ,jak nie dziś to może jutro.Ja aktualnie robie "łapy niedźwiedzie" które ostatnio są bardzo popularne na necie.Okazało sie ,że choc blogowiczki twierdzą że to prosty wzór dla mnie okazał sie wyzwaniem , ale moja ambicja pomaga mi w przezwyciężeniu wszelkich trudności i jakos brnę do przodu . Małe to co prawda kroczki ale........... poczekamy na efekt. W miarę upływu czasu bedę też pokazywac moje prace ,które powstały dotychczas .Jest ich kilka.....naście (chyba, nigdy nie liczyłam).Mam też nadzieje że niedoskonałośc w ich realizacji zostanie mi wybaczona jako ,że jestem samoukiem i to z małym doswiadczeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty

Related Posts with Thumbnails