sobota, 21 marca 2009

ALE JAJO

Niedźwiedzie łapy skończone. Tadammmmmmmm!Zrobione z włóczki Gucio w kolorze ciemnej czekolady .Dziś prezentuję tylko fragment wzoru na zbliżeniu. W niedalekiej przyszłości pokażę całośc. Dzisiejszej nocy (jestem typ sowy)wykonałam jajo ozdobione wstążkami .Dokładny opis wykonania znalazłam TUTAJ. Jest to moja pierwsza taka praca ale bardzo mi się podoba i myślę , że będzie ich więcej.Dostałam już zamówienie na takie jajo. Co prawda już wcześniej planowałam takie wykonac i obdarowac nim moją bratową , która to właśni to zamówienie złożyła.
A oto i moje jajo:

Jak widzicie kolekcja moich wielkanocnych dekoracji się powiększa .Mam nadzieję że wam się podoba.

4 komentarze:

  1. no no..to czekoladowe zapowiada sie super...czekam niecierpliwie na odsloniecie calej pracy w niedzwiedzie lapy tak modne obecnie wsrod blogowiczek..wloczke gucio znam..fajna jest...fajnie sie robi i pieknie prezentuje..nie wiem jak w noszeniu...jajka sliczne..wiosenne ...och wiosny sie chce..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za odwiedziny Mika

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajo śliczne! Ten sposób już znam i też takie robię. Za to podziwiam Twoje zajączki. Są naprawdę urocze. Pozdrawiam. Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajo super! a i misiu śliczny skoda że nie umiem szydełkować, na razie oswajam się z drutami:) dzięki za inspiracje też takie jajo sobie zrobię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails