sobota, 5 września 2009

PADA

Dzisiaj znów zamiast posuwac się robótkowo do przodu ,przesiedziałam podziwiając prace innych w sieci. Cuda tam można znaleźc. Mój mąż zaglądnął w monitor i ni stąd ni zowąd stwierdził, że juz niedługo rozpocznę sezon na robótki bożonarodzeniowe . Sądzę , że to jednak jeszcze za wcześnie.
Teraz na drutach mam aktualnie niebieskie listki. Już kiedyś robiłam ten żakiecik ale wyszedł za duży na mnie więc cieszy się nim moja tesciowa.Kiedy skonczę tan sweterek- nie wiem bo duże projekty jakoś przerażają mnie czasem oczekiwania na finalny efekt.
A w pogodzie u nas KLOPS. Pada i pada i pada........i już chyba widac Babcie Jesień.

Zdjęciowo pokażę wam anioła którego kupiłam będąc w Ustroniu Morskim.
Wykonany jest z szamotu i ozdobiony........eeeeeee , nie wiem czym. Tani nie był ale wpisuję go na pierwsze miejsce na liście "Rzeczy cudnych".




A to "anielska ściana".Najpierw był jeden potem kolejny i......Myślę , że będac na różnych imprezach i wycieczkach i przywożąc z każdej chocby jednego anioła to ściana ta szybko się zapełni .





Jak więc widac mam kolejnego fisia , ale my artystyczne dusze już tak mamy.
Mój mąż namawia mnie na twórczośc masosolną . Może.......?- też o tym myslę bardzo intensywnie.


Chciałam wam jeszcze podziękowac za miłe słówka. A ja już myslałam , że do mnie nikt nie zagląda....Dzięki!

6 komentarzy:

  1. zaglada ..zaglada..a aniol piekny..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. zaglądamy zaglądamy , motyle wyszły Ci bardzo piękne , bluzeczka tzw.pajęczyna -aż zdębiałam / bardzo pomysłowa /, kwiaty w wazonie to chyba dalie mam podobne tylko kolor biało/bordowy .Ściana aniołów , sympatyczny pomysł na ozdobę domu i zarazem zbieranie pamiątek.Twój ostatni nabytek , anioł w brązowej sukience -śliczny .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej anioł jest prześliczny i mam nadzieję że ta ściana szybko się będzie zapełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to nie zagląda, a ja to sie liczę? Anioł absolutnie cudny wart każdych pieniędzy. Ja osobiście miałam chęć ostatnio na anioła witrażowego. Oczywiście kto mnie zna i moje niezdecydowanie... jednym słowem nie kupiłam. A jakie wymiary ma twój aniołek, cena dwucyfrowa czy trzycyfrowa. Ten witrażowy który mi sie spodobał kosztował około 250 zł, a wymiary miał oko 25 cm- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój anioł kosztował130 zł. Jest całkiem spory bo ok. 30 cm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mika, odezwij się proszę do mnie na maila, bo mam pytanko:)

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails