piątek, 20 stycznia 2012

MITENKI

Chyba wspominałam ,ze robię mitenki do kompletu z czapą i kominem. Skończyłam je przedwczoraj. Niestety zrobienie zdjęcia czarnym rękawiczkom tak by było widać ich wzór okazało się niemożliwym więc jest jak jest....

Na poprzednią niedzielę zrobiłam ciasto na które przepis znalazłam U JANECZKI . Janeczka zamieszcza u siebie takie przepisy którym nie sposób sie oprzeć i po prostu trzeba je wypróbować. Bez obaw jednak, dania według jej opisów zawsze się udają.
Ciasto o którym mowa to Adwokatowiec. Ja zmodyfikowałam trochę ten przepis coby ciasta było więcej ale pomysł jest Janeczki. Zajrzyjcie do niej, warto!!!!!

4 komentarze:

  1. Cieszę się, że mój przepis przydał Ci się. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet będziesz miała! A mitenki to jak nosisz, pod kurtkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te zrobiłam z myślą o jednej z kurtek która ma rękawy trzy czwarte

      Usuń
  3. Genialnie, smacznie jak cholera! ;)) pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili! ;)pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili! ;)

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails