sobota, 14 marca 2009

CUD,MIÓD I SŁONECZKO

Pogoda dziś taka że aż śpiewac się chce.Po prostu cud, miód i słoneczko.Dzięki temu z pomocą mojej córci powstało kilka zdjęc moich prac które powstały jakiś czas temu i tych z tzw. ostatniej chwili. Moje dzieci uwielbiają oglądac każdą nową gazetkę robótkową i to one zapragnęły miec wielkanocnego ,żółtego króliczka .Pięc godzin pracy i jest królik. Niestety nie miałam włókniny więc wypchałam go zwykłą watą ale i tak jest uroczy .
Dzieciakom się podoba i mnie też.Wzór zaczerpnięty z gazetki Szydełkowanie,Wiosna Wielkanoc.Króliczek wykonany z bawełny Supreme .Zużyłam całe5dkg. i ociupinkę mi zabrakło. Na całe szczęście miałam mulinę w tym samym odcieniu i udało się to niezauważalnie uzupełnic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty

Related Posts with Thumbnails