wtorek, 9 czerwca 2009

WIELKI KONIEC

Wielki ,wielki i za wielki .Zrobiłam wreszcie ten listkowy sweterek i okazało się , że jest za duży.Sama nie wiem dlaczego wykonałam rozmiar 44/46 skoro potrzebuję 42, i na dodatek byłam przekonana robiąc , ze tak właśnie jest.No cóż nie zamierzam pruc. Sweterek wyląduje w szufladzie i poczeka na to aż go ktoś zechce. Nawiasem mówiąc to ciekawa jestem , ja wy to dziewczyny robicie , że pozbywacie się swych prac i jeszcze sporo na tym zarabiacie. Ja niestety tak nie potrafię .Czasami poczyniam coś wiedząc , że i tak tego nie założę ale jest to dla mnie albo wyzwanie albo wzór mi się bardzo podoba , albo......... wiecie o czym mówię , prawda?Póżniej takowa praca ląduje w szufladzie i.....Czeka czeka czeka. A oto mój zawielki "listeczek"

  • WZÓR :Sabrina 1/2009 model5
  • WŁÓCZKA :Supreme 100% bawełna
  • ZUŻYCIE : 43 dkg.
  • CZAS REALIZACJI :3 tygodnie
  • KOLOR : błękitny
  • ROZMIAR : 44/46
I jeszcze kilka zdjęc wieszaczka o którym pisałam w poprzednim poście

Teraz mam olbrzymią ochotę na pradę ale nie mam na nią ani wzoru ani opisu .Może spróbuję metodą prób i błędów ale pewnie efekty nie będą zadawalające .A może pomożecie?

7 komentarzy:

  1. Listeczek śliczny! Tylko daj znać, że chcesz się go pozbyć, a na pewno ktoś się zgłosi. Ja rzadko coś sprzedaję, jeżeli już, to w pracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. a moze wystaw w dzianej mafii?...napewno znajdzie sie ktos kogo ten wspanialy sweterek uszczesliwi....bo cudny jest..twarzowy..prawdziwy listkowy...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek fajny,może ktoś będzie miał na niego ochotę
    ja jak mam nadwyzkę to pakuję w torbę i szwagierka zabiera do pracy, możesz też spróbowac oprócz dzianej mafii sprzedać na allegro

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam,że przeważnie robię za duże. Nie wiem czemu wydaje mi się ,że tak powinnam. Raz mi się udało machnąc za mały ;). Wystaw go w Mafii,albo rozpuść wici po znajomych. Uważam ,że chętny napewno sie znajdzie. A jak nie,to za pół roku gwiazdka i napewno ktoś w rodzinie byłby szczęśliwy dostając tak prezent. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek b.ładny może ktoś będzie chętny jak obejrzy na Tobie , fason ,ładny ażurowy wzorek i letni kolor w sam raz na wypad nad morze . Szczerze mówiąc mi też nie udaje się nic sprzedać jak już to wydać .
    Teraz widać jak ładnie wyszedł Ci wieszak , spękania i przetarcia bardzo mi się podobają . Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny sweterek, wlasnie taki luzniejszy - ja w ogole to nie znosze obcislych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek fantastyczny: i wzór i kolor. Nie wygląda na za wielki, ale Ty sama wiesz jak się w nim czujesz :)
    Oj znam to, że coś trzeba robić bo...??? Nałóg robótkowy to się nazywa :)))

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails