środa, 16 września 2009

LISTKI

Mogę wreszcie zaprezentowac mój listkowy sweterek.Wykonany dokładnie według opisu zaczerpniętego z gazety,zmieniłam tylko rozmieszczenie guzików .Wykorzystałam jednak inną włóczkę i robiłam według opisu na rozmiar 38 uzyskując rozmiar 42. Swietny jest ten wzór. Początkowo miałam problemy z odpowiednim wykonaniem przeciągnięc , bo za każdym razem moje listki nie miały odpowiedniego kształtu. Korzystając jednak z waszych rad uzyskałam efekt zadawalający i teraz śmiało mogę przyznac , że ten wzór jest jednym z moich ulubionych. Szybko zapada w pamięc , szybko go przybywa i prezentuje się znakomicie.Polecam więc ,skorzystajcie.






  • WZÓR:Sabrina 1/2009
  • WŁÓCZKA: Supreme 100% bawełna
  • ROZMIAR:42
  • KOLOR: dżinsowy
  • ZUŻYCIE: niecałe 30dkg
  • DRUTY:3
  • CZAS REALIZACJI :2 tygodnie
Sweterek bardzo mi się podoba i sądzę , że powstanie jeszcze kilka wersji kolorystycznych (na prezenty)


````````````````````````````````````
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
````````````````````````````````````
A to mój najnowszy nabytek.


Od dawna chorowałam na taki wazon.Niestety nie mogę go pokazac w miejscu w którym on stoi , dlatego , że nigdy nie ma tam dobrego światła do zrobienia fotografii.Poprzednikiem tego wazonu był piękny ceramiczny . Niestety stał w tzw. ciągu komunikacyjnym i narażony był na wypadek , co też się stało.Ten nowy wazon jest z metalu i raczej nie ulegnie stłuczeniu.
Czosnki w bukiecie są z mojego ogrodu.Całośc z mojego cyklu "Rzeczy cudne".
````````````````````````````
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
````````````````````````````
I choc szczescia to ja nie mam to zapisuję :

ceramika
hawredelapassion
Dom Hasiora
Agatoart
Harmony art
Fiolkowe sprawki
malowany imbryczek
fairyttale

8 komentarzy:

  1. Śliczne listki! W dodatku w cudnym kolorze. Wazon piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny sweterek oj musiałaś się napracować, ale warto było.

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek fantastycznie na Tobie leży, moze i ja zrobię jeszcze jedno podejście, do pierwszego wziełam złą włóczkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny.Jak Ty ummiesz takie cuda robić to bez problemu zrobisz żółwia .Podziwiam ja nie mam cierpliwości do takich dużych rzeczy ostatnio. Wazonik śliczny-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny sweterek...
    też uwielbiam takie kompozycje w dużych wazonach

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny sweterek ..... i ten kolorek...
    Mój legł ciśnięty ,z powodu wyczerpania pokładów cierpliwości dziergajacej...
    Wciąż nie wychodziła mi ładna obwódka listka.
    Czy masz może na to jakiś sposób?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście w powiększeniu widać jaki misterny wzorek -piękny , wspaniały kolor .Kompozycja w wazonie też mi się podoba , ładne rośliny hodujesz w ogródku .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails