wtorek, 13 października 2009

PUDROWA SUKIENKA

Tak mi się te kolory kojarza z pudrowymi cukierkami.
Do sukienki dorobiony kapelusz , a co tam w komplecie zawsze ciekawiej.











  • WZÓR:improwizacja własna
  • WŁÓCZKA:bawełna różnych firm
  • KOLOR: melanż różnych kolorów , biel
  • CZAS REALIZACJI: 4 dni
  • ZUŻYCIE:20 dkg
A robótkowo muszę teraz pomyslec nad wymianką woreczkową u Lucyny.Ale efekty tej twórczosci dopiero w grudniu. Myslę jednak , że do tego czasu coś jeszcze stworzę a jak stworzę to pokażę .


```````````````````````````````````````````````````
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
```````````````````````````````````````````````````

Na wielu blogach można znaleźc wiele słodyczy . Próbuje więc szczęścia i ja:

W SZUWARKOWO cukierkobranie
U Babci Damurek różowe słodycze
Ushii rozdaje serduszka
W labolatorium flory niespodzianka
Króliś u Moniki
Wisior w jest cudnie


````````````````````````````````````````````````````````````
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
````````````````````````````````````````````````````````````

Otrzymałam też kolejne wyróżnienie od Marzanny za które barrrrrrdzo dziękuję.



Ja uważam , że na takie wyróżnienie w pełni zasługuje Sanka. Sanko , twoje koty są genialne, a to wyróżnieni jest dla Ciebie.Prawdziwa z Ciebie artystyczna dusza.

2 komentarze:

  1. Przepiękna sukienusia i kapelusik! Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jak mi przyjemnie się zrobiło jak czytam takie miłe słowa, dziękuję prze prze ogromnie , pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails