czwartek, 15 kwietnia 2010

W MOIM OGRODZIE....

W moim ogrodzie niewiele kwiatów kwitnie ale widac , że wszystko zaczyna ŻYC. Wiele kwiatów które przesadziłam ze względu na modernizacje skalniaka niestety w tym roku nie zakwitło ale mam nadzieję ,że na następny rok będą kwitły ze zdwojoną intensywnością .
Teraz każdą chwilę spędzam w ogrodzie . Grabię , wyrywam , przesadzam ,..........i wieczorem padam . Zmęczenie to jednak jest bardzo przyjemne , daje poczucie spełnienia .
Wieczorami oglądam telewizję płacząc po równo z ludźmi przeżywającym tragedię odejścia bliskich . I tak jak zazwyczaj oglądając tv coś dziergam to teraz się nie da . Łzy zalewają oczy a nastrój ogólny nie sprzyja robótkowaniu . Czasem w ciągu dnia gdy czekam aż ziemniaki na obiad sie ugotują lub zupa będzie już gotowa , chwytam za druty i przerabiam kilka oczek . Niewiele jednak tego .
A w ogrodzie cieszą oko:



I mam kolejne pytanko . Czy spotkał się ktoś z was z instrukcją (kursikiem ) wykonywania broszek z ORGANZY ?(chyba tak to się nazywa) . Śliczne są te brochy a i poznanie nowej techniki interesujące .

5 komentarzy:

  1. Fajnie, że pokazujesz zdjęcia z ogrodu - to lubię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogród przyznaję piękny, a mój jeszcze nie ruszyłam :/ Podaję link do brochy, jeżeli o to chodziło: http://yoonie-at-home.blogspot.com/2009/07/romantic-month.html Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ogród. Zazdroszczę po cichu, ja mam tylko balkon...

    OdpowiedzUsuń
  4. jak u ciebie pięknie u mnie na balkonie jeszcze nic nie kwitnie,ale niedługo będzie

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails