sobota, 1 maja 2010

WEEKEND -DZIEŃ PIERWSZY

Weekend majowy powitał nas ciepłem lecz pochmurnym niebem i sennym nastrojem .Zostaliśmy więc w domu i tak jak obiecałam pokażę dziś sweterek "na dzień dobry 2".Zrobiony z Dory . Włóczka ta jest niesamowicie miękka i miła w dotyku .Nie gryzie i robi się z niej bardzo przyjemnie .no a teraz obiecany kardigan




DANE TECHNICZNE "NA DZIĘŃ DOBRY 2"
  • WŁÓCZKA : dora
  • ZUŻYCIE:ok. 30 dkg
  • WZÓR : Truskaweczka
  • KOLOR:dżinsowy
  • ROZMIAR:34
  • CZAS REALIZACJI :5 dni
Z resztek powstał taki oto naszyjnik



A wczoraj kupiłam kolejne robótkowe pisemka.To kupiłam po raz pierwszy i to z ciekawości ale przyznam , że nie zachwyciło mnie




Pisemka dziecięce kupuję choc rzadko z nich korzystam





Kolejna gazetka i bluzeczka która bardzo mi się podoba




Wena

I na koniec "Dama w swetrze". Wydanie to bardzo mi się spodobało. Jest w nim wiele interesujących modeli a wśród nich czerwony sweterek z okładki i pasujący do niego top . Super!


6 komentarzy:

  1. "Na dzień dobry 2" i naszyjnik bardzo fajne :)
    A inspiracje ekstra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweterek! A co do insapiracji, to będę się musiała rozejrzeć za tąś "Damą w swetrze"
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek fajnie się prezentuje :) A co do gazetek to oglądałam aktualne (polskie) i stwierdziłam: "ale to już było" i wraca ;) Chociaż niektóre "stare" są ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek świetny- ma piękny kolor (mam słabośc do odcieni dżinsowych).

    OdpowiedzUsuń
  5. i sweterek i naszyjnik wyszły super! podoba mi się też broszka -kwiat z listkiem - rewelacja!

    www.haftymalgosi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails