niedziela, 26 grudnia 2010

ZALEGLOŚCI

Goście się rozjechali , więc mogę wreszcie zasiąśc przed komputerem i pokazac zaległości(oczywiście tylko ich częśc)
Zacznę więc od wymianki u LUCYNKI za którą bardzo Jej dziękuję .Ja przygotowałam takie oto drobiazgi


obydwa wyroby są moimi pierwszymi i mam nadzieję ,że się podobają ,bo niestety nie mam wiadomości czy dotarły do adresatki
Ja od BRYDZI otrzymałam cccuuuuuuuudeńka takie oto


Bardzo dziękuję ,oczywiście bałwanek wisi na choince a serducho zdobi witrynke w salonie

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przed świętami zainspirowana drapowanymi bombkami zrobiłam też drapowaną choinke ,która wogóle mi się nie podoba ,zresztą wszyscy domownicy uznali ją za porażkę.

Powstały też zamówieniowe bliźniaczki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty

Related Posts with Thumbnails