środa, 28 grudnia 2011

KSIĄŻKOWO

Czytam wiele ostatnimi czasy. Niestety nie wszystkie książki zdążę sfotografować zanim oddam do biblioteki a i tytuły z głowy szybko mi uciekają. Nie wiem jak Wy ale ja mam tak, że czasem czytam książkę a zapytana o jej tytuł wcale go nie znam. jakoś nie przywiązuję do tego uwagi.Tak samo z zapamiętywaniem ksiązki na długo. Czasem zaczynam czytać jakąś książkę i dopiero po kilku, kilkunastu stronach przekonuję się, że już to czytałam.
Dzisiaj ksiązki które ostatnio przeczytałam i ta przez którą nie przebrnęłam. Nawiasem mówiąc to już kolejna książka tej autorki która nie została przeze mnie pokonana.Chyba sobie odpuszczę.....


Obie te książki są lekkie , łatwe i przyjemne w czytaniu. Żadna ambitna literatura , ot takie do poduszki...

Powyższa ksiązka skierowana raczej do młodzieży choć bardzo mi się podobała. Opowiada o szkole dla młodzieży posiadającej nadprzyrodzone moce(wilkołaki, czarownice,elfy). Fajna, choc z lekkim dreszczykiem.No i ta przez którą nie przebrnęłam. Nie żałuję , że się nie zmusiłam .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty

Related Posts with Thumbnails