niedziela, 8 stycznia 2012

PAPIEROWA WIKLINA

Niestety nie pokażę nic co sama zrobiłam choć mogłabym bo rurki poskręcane są . Zaczęłam też już wyplatanie ale idzie mi to jak po grudzie i myślę , że zamiast do użytku to trafi do kosza.
Tymczasem oglądam i podziwiam piękne papierowe wyplatanki na Waszych blogach i właśnie na jednym z blogów zapisałam się w kolejkę po to oto cudeńko


Reni pokazuje nam u siebie wiele tych serduszek . Wpadnijcie TAM

Chciałam dziś jeszcze podziękować ATTEO za paczkę . Bardzo Ci dziękuję i życzę powodzenia na nowym miejscu

Dzisiaj jeszcze pokażę Wam pychotkę którą zrobiłam . Przepis znalazłam na jednym z Waszych blogów ale wybaczcie nie pamiętam na którym. Spisałam i wyprodukowałam. Polecam jest szybkie do zrobienia i mega pyszne.Autorce bardzo dziękuję za udostępnienie przepisu.

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za Twoje papierowe wyplatanki! Ja za swoje wezmę się chyba dopiero we wtorek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ciasto wygląda pysznie, szkoda, że zapodziałaś przepis ;-)

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails