poniedziałek, 14 czerwca 2010

ZŁAPAŁAM MOTYLA

Nareszcie mam i ja. Zobaczcie jakie cuda . Już na samym początku dziękuję Agacie za takie wspaniałości . Dostałam bowiem pachnący koszyczek do ozdoby łazienki . Wspaniały to wytwór , misternie wykonany i bardzo pomysłowy . Motylowe biscornu i motylowy worek na przydaśki wypełniony właśnie nimi oraz ooooooooooooogrom smakołyków . Bardzo Ci dziękuje i zapraszam wszystkich do odwiedzania AGATY .
A teraz moje skarby:




A moja paczka w świat "wylata" w środę . Czekajcie!

5 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prezenty otrzymałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyl piękny - pilnuj, żeby nie odleciał :)
    ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko,bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje tworki. Będę tu często zaglądać. Pozdrawiam. Agata.
    xXxKrokusikxXx

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails