czwartek, 10 października 2013

CZYTAM

Uwielbiam czytać. Do tej pory byłam stałą bywalczynią biblioteki ale odkąd skończyłam studia to powiedziałam sobie że skoro mogłam płacić czesne to teraz choć ułamek tej kwoty przeznaczę na książki. Tak tez jest . Wciąż kupuję i kupuję ale już teraz chyba przystopuję bo nie nadążam  czytać i mam kilka nieprzeczytanych na półkach. Z tego tez powodu zakupiłam nawet półki do sypialni bo na regale na holu już się nie mieszczą. Muszę kiedyś zrobić fotki tych półeczek bo są bardzo pomysłowe i Wam je pokażę.

 Godna polecenia ! Ciekawa lekka, taka do poduszki. Dla mnie super.





Druga polecana przeze mnie pozycja to swojego rodzaju poradnik. Jak być elegancką, modną, z klasą kobietą zadowoloną z siebie i życia. Fajnie napisana. Porady życiowe i bez zbędnej  sztywności. Polecam!!!



Trzecia pozycja jaką Wam dzisiaj przedstawiam to "Kolor herbaty". Nie ukrywam że początek troszkę mnie nudził ale warto przebrnąć przez niego bo dalej poznamy główną bohaterkę i jej przyjaciół w prawdziwym życiu pełnym ciepła i zapachu makaroników. Polecam, warto przeczytać!!  







Pewnie juz kiedyś o tym pisałam ale wspomnę raz jeszcze. Uwielbiam nowe książki. Uwielbiam piękne okładki. Wiem, wiem nie powinno się oceniać książki po okładce ale dla mnie to ona ma olbrzymie znaczenie . Zachwycam sie motywem , kolorami, grafiką i strukturą jaką nadaje farba każdej z nich. Każdą książkę głaszczę i dotykam jak coś najpiękniejszego.
I wącham...wącham,...wącham...
A u Was jak to jest?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty

Related Posts with Thumbnails