niedziela, 6 października 2013

TAJNY PROJEKT

Andzia obchodziła ostatnio urodziny. Z tej to okazji wymyśliłam dla niej niespodziankę. Ostatnio zafascynowała ją forma babeczki a że modna ostatnimi czasy to Andzia dostrzegała je wszędzie. Były na zeszytach, pudełkach, zakładkach do książek...jako, że Andzia uwielbia tez poduchy pomyślałam, że zrobię dla niej babeczkową poduchę.
Nigdzie nie mogłam znaleźć opisu więc zrobiłam najpierw małą babeczkę i tak oto powstał pomysł na całość niespodzianki dla Andzi.
Najpierw rano Kuba zrobił jej herbatkę w nowym kubku " Dla siostry". Zaniósł jej do pokoju a na talerzyku zaniósł jej miniaturowa babeczkę. Już sam fakt maleńkiej babeczki wywołam śmiech i słowa zachwytu. ja powiedziałam, że nie będę gorsza i przyniosłam jej kolejną , ciut większą. Kuba zbiegł na dół i przyniósł kolejną jeszcze większą. Andzia była zszokowana, śmiała się i płakała ze wzruszenia. Ja zeszłam na dól i tym razem przyniosłam już taką wielkości rzeczywistej babeczkę a później Kuba jeszcze większą....Śmiechu i łez z udanej niespodzianki było  co niemiara a ja stwierdziłam, że już Kuby nie przebiję...Wtedy to do pokoju Andzi wszedł mój mąż i powiedział, że on jest mistrzem nie do przebicia i wręczył Andzi poduchę babeczkowa:)
Całość super sie udała i obie płakałyśmy i śmiałyśmy się jeszcze przez czas jakiś....

UWAGA!!! OGROM ZDJĘĆ!!!!










































































Dałyście radę?
Gratuluję wytrwałości:))))) 

10 komentarzy:

  1. Witaj,
    super babeczki, malenka piekna, wieksz jeszcze piekniejsza, kolejna jeszcze ladniejsza, a najwieksza po prostu super, ogrom zdjec babeczkowych, pozdrawiam, gratuluje, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł i świetne wykonanie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. *Babka* - jedna fajniejsza od drugiej _ super pomysł ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł - dowcipny i sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super babeczki :) wspaniały pomysł.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezent! Ale ta duża to już nie babeczka tylko chyba... babsko ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. a raczej powinnam napisać babki, babeczki i baby:)

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails