wtorek, 29 października 2013

MOJA JESIEŃ

Mój mąż poproszony wziął się do pracy i zrobił mi drabinkę-półeczkę na taras. Mogę teraz moje jesienne ozdoby wyeksponować i choć to jeszcze nie szczyt moich marzeń to i tak mi się podoba:)))









































Serduszko które jest widoczne na drabince powstało ze starej serwety.  " Starej " to może złe słowo ponieważ wyprana tylko raz porozchodziła się na szwach. Wykorzystałam więc hafcik do zrobienia serduszka. Mam jeszcze kilka kawałków więc zapewne powstaną kolejne...




3 komentarze:

  1. Super to wygląda! Muszę poprosić męża, żeby na lato wykonał mi podobną na nasz balkonik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna pomysłowa dekoracja! Podoba mi się ta dynia z oczkami w gwiazdki :). A powiedz masz jakiś sposób na wrzos. Bo ja już 4 wrzos kupiłam i mi zdechł :( ususzył się, mimo że podelwałam nawet, ktoś mi radził mech z lasu przynieść i wsadzić w doniczkę :( również nie pomogło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mój też jest ususzony, kiepska ze mnie ogrodniczka:(((

      Usuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails