czwartek, 24 października 2013

PRÓBY SZCZĘŚCIA

Cóż nadal zamierzam próbować swojego szczęścia w candy.
Co prawda jeszcze nic nie wygrałam ale może wreszcie się uda....

W MOIM MAGICZNYM DOMKU do zgarnięcia są przepiękne dynie. marze o tym , ze to ja będę tą szczęściarą


Czyż nie są cudowne?!!!!

Bransoletki i broszki na blogu TURKISA



I kuchenne cudowności TUTAJ



U KASIULKI ptaszek i puszka



Porzeczkowe śliczności W ZAKĄTKU INKI






Blog WSZYSTKO CO NADAJE SIĘ NA PREZENT kusi sowami






Niby SZAŁU NIE MA   a cuda oferuje



MIGAWKI też cudowności rozdają







A żeby nie było, że tylko liczę na wygraną a sama nic nie robię to na dowód tego chcę Wam dzisiaj pokazać mój jesienny wianuszek. Zrobiony z rafii i różyczek z liści.






















I docelowe miejsce wianka czyli drzwi wejściowe mojego domku:)))










2 komentarze:

  1. Piękny wianek ! Bardzo mi się podobają te róże z liści - są fantastyczne !!!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wianuszek.
    Zapraszam również do mnie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails