wtorek, 22 grudnia 2009

ŚWIĘTA TUŻ.....

Czas już chyba pokazac ostatnie prace świateczne .Do swiąt raptem dwa dni więc nawet jeśli powstanie jakiś sopelek czy aniołek to będzie tylko dowieszony do ustrojonej już choinki .



Ten anioł powstał po tym jak obejrzałam cudnego aniołka u Lucyny . Zamiesciła Ona też schemat do swojego cuda , ja jednak zanim to zrobiła zaczęłam sama tworzyc i powstało To :





A dziś już chciałam Wam Wszystkim złożyc najlepsze życzenia .

Życzę Wam aby te święta były dla wszystkich pełne miłości i rodzinnego ciepła . Oby narodzona Dziecina przyniosła tylko dobro i szczęście a My byśmy umieli je pomnażac i szerzyc wokoło .

WESOŁYCH ŚWIĄT



Zdjęcie na licencji: CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.0. Autor: duane.scho

4 komentarze:

  1. Zdolniacha z Ciebie- ślicznego aniołka zrobiłas! Pozostałe ozdoby też super!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja życzę spokojnych,zdrowych Świąt i samych rewelacyjnych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę zdrowych, spokojnych i szczęśliwych Świat Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje ozdoby ...życzę zdrowych i spokojnych Świąt w rodzinnym gronie
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails