niedziela, 27 grudnia 2009

WYMIANKI

Co tu robic po świętach ?
Zadałam sobie podobne pytanie do tego które przed świętami zadał mi mój mąż "A co ty będziesz robic po świętach , bo chyba nie nadal ozdoby bożonarodzeniowe ?"
Postanowiłam więc , że będę brała udział w wymiankach . Do tej pory wziełam udział w dwóch i obie dały mi wiele radości.Tym razem trafiłam na wymiankę u Uli




Kolejną wymiankę dojrzałam u Kasi
http://sweetheartpl.blogspot.com/2009/12/zapraszam-na-wymianke-noworoczna.html

Może znajdę jeszcze jakąś......
Tymczasem tworzę czapkę dla córy i mitenki .Czapa juz prawie skończona ale pokażę wszystko razem .

MOJE DROGIE
Dziękuję serdecznie za wszystkie życzenia pod moim osobistym adresem . Jest mi niezmiernie miło i .......fajnie miec tylu znajomych .

1 komentarz:

  1. A ja po świetach zawsze wpadam w taki okres zadumy nad starym rokiem i myślę co by tu poprawić i zmienić w następnym. Przeczekam jakoś styczeń i będę myśleć o twórczości Wielkanocnej. Życzę fajnej zabawy z tą wymianką.

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails