sobota, 13 lutego 2010

BRUDNY RÓŻ - KOMPLET

Z reszty wełny która mi zostala od swetra (nauczona życiem kupuje zawsze troche wiecej ) zrobilam sobie beret i mitenki . W roli modelki moja córa .


DANE TECHNICZNE BRUDNY RÓŻ - KOMPLET

  • WŁÓCZKA :Sonia normal
  • ZUŻYCIE:10 dkg
  • WZÓR :improwizacja własna
  • KOLOR :brudny róż
  • CZAS REALIZACJI: dwa wieczory
Teraz podziwiając igielniki Anek zapragnęłam i ja zrobic poduszeczkę . Kiedys natknęłam się na ogrom wzorów ale niestety nie zapisałam ich a teraz nie mogę znaleźc .Te które znalazłam teraz (niewiele) jakos mnie nie zachwyciły no ale coś tam wybrałam i bedę próbowac .

Co do torby o której mowa była w poprzednich postach to dzięki wam zbieram materiały i dojrzewam do rozpoczęcia dzieła .Kiedy ?............................

6 komentarzy:

  1. Śliczny komplet. Beret jest po prostu świetny - bardzo mi się podoba (chociaż beretów nie noszę, ale zbieram pomysły na berety dla córki).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty pieknie robisz na tych drutach! Córka jest swietna modelka!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://own-two-hands.livejournal.com/4186.html,
    http://chomikuj.pl/bbzielinska/haft+krzy*c5*bcykowy/biscornu,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. itu jeszcze;
    http://www.theflossbox.com/freepatterns/cross_stitch

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny komplecik! a tak przy okazji- nie masz ochoty na kolejną wymiankę? Jeżeli tak, to zapraszam do siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie świetny komplecik, mnie się spodobały mitenki,

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails