środa, 3 lutego 2010

ZANIEDBANIE

Cóż jakoś ostatnio mniej piszę .
Wysłałam ostatnio dwie przesyłki . Jedna to walentynkowa wymianka a druga jest niespodzianką .
Przygotowanie ich zajęło mi sporo czasu , ale o tym opowiem we właściwym czasie .
Tymczasem na drutach wciąż różowy sweterek ( jakoś mozolnie mi to idzie ) .Została niby tylko wykończeniówka ale to dla mnie zawsze najmniej przyjemne w całości i zawsze odkładam to na ZAŚ.



Sądzę , że w tym tygodniu Go pokażę (mam nadzieję)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jakiś czas temu otrzymałam od dziewczyn ogrom wyróżnień.
Bardzo ,bardzo , za nie dziekuję . Ja jednak postanowiłam nie wyróżniac dalej bo moim zdaniem wszystkie obserwowane przeze mnie blogi na wyróżnienia zasługują .
Zresztą wiekszośc z nich posiada już takowe.
A wyróżnienia otrzymalam od Lucyny i Marzanny .
Z wyróżnień od tych dziewczyn cieszę się tym bardziej , że obie tworza wspaniałe dzieła i że dojrzały mnie maluczką to dla mnie wielka radośc . Zapraszam wszystkich do podziwiania ich blogów .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chciałam tez powitac wielu nowych obserwatorów . Cieszę sie , że do mnie zagladacie a każdy pozostawiony komentarz daje mi wiele radości .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A u nas zima w pełni . Dzieci już drugi dzień siedza w domu z powodu nieprzejezdnych dróg . Dopiero co skończyły się im ferie a juz mają wolne . Najgorsze to później to nadrabianie ale kazde z nich jest prymusem więc chyba sobie poradzą .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

W tym miesiącu nie dokonałam bilansu styczniowego . Powodem nie jest lenistwo ale fakt , że wielu z prac styczniowych nie moge pokazac więc bilans bedzie wtedy gdy będzie to możliwe .

1 komentarz:

  1. Witaj!:)
    Paczuszka właśnie dziś do mnie dotarła, jestem nią oczarowana, tyle cudowności w jednej torebce to obłęd:) Kaktus jest rewelacyjny, serduszko i bombka tyle pracy w nie włożyłaś a żółwik?:) Wciąż się zastanawiam jak można takie maleństwa zrobić na szydełku?:) Dziękuję za wspaniałą wymiankę:) Już niedługo opublikuje wspisik, aby wszyscy widzieli te cudeńka:)


    Pozdrawiam gorąco, Kasia:)

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails