środa, 25 sierpnia 2010

BIŻUTERYJNIE

Na jarmarku o którym już pisałam nabyłam cudne szklane wisiory . bardzo interesuje mnie technika ich wykonania . Może któraś z Was zna linka z tym tematem i nie żebym myślała by coś takiego robic , ot ciekawośc .



I jeszcze prace tej samej galerii


Ja po powrocie z jarmarku w ramach odstresowania popełniłam kolczyków kilka a wczoraj doleciała do mnie przesyłka ze stojakiem na kolczyki .Na zdjęciach z moja kolekcją kolczyków wszelakich








Kurcze, nie potrafię robic fajnych kolczyków . Np. podobają mi się takie z łańcuszkami z małych drucianych kółeczek i nawet zamówiłam takie kółeczka ale zaczepienie jednego o drugie graniczy z cudem . A może są gotowe takie łańcuszki , czy robi się je samemu ? Wie ktoś ?Proszę o rady.

3 komentarze:

  1. Mika poszukaj na allegro tutaj
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=11234233

    albo tu http://allegro.pl/polfabrykaty-76670

    na pewno dasz radę

    OdpowiedzUsuń
  2. wow... ile wszystkiego... :D
    te wisiorki szklane... czad!
    a te Twoje kolczyki! ja cie!!! super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. a moj komentarz sie nie zapisal :(

    sliczny stojaczek... tez mi sie taki marzy... albo inny sposob eksponowania bizuterii

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails