poniedziałek, 30 sierpnia 2010

MOJE LUBOWANIE

Wkręcona przez moje blogujace znajome korzystam może nie tak jak powinnam ale jednak z zabawy w dziesięc rzeczy które lubie . A więc:
  1. LUBIĘ: obserwowac ludzi leżąc na plaży i układac w myślach ich losy
  2. LUBIĘ:wszelakie robótki ręczne
  3. LUBIĘ:spac(w zasadzie to tylko to mogłam napisac)
  4. LUBIĘ: się wyróżniac z tłumu(modowo)
  5. LUBIĘ:posiadac (to mój największy grzech ale ......lubię)
  6. LUBIĘ:sztuczną biżuterię
  7. LUBIĘ:śmiech moich dzieci
  8. LUBIĘ:moje miejsca w sieci
  9. LUBIĘ:czytac
  10. LUBIĘ:deszczowe dni gdy nie muszę wychodzic z domu
I wiecie co? Wcale nie było łatwo.

1 komentarz:

  1. Tak niby proste a jednak - pozdrawiam :)
    Tu odpowiedź na Twoje pytanie http://glinka121.blogspot.com/2010/08/wisiorek-i-kolczyki.html

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails