poniedziałek, 29 lutego 2016

ŁAPACZE SNÓW

W ramach odgruzowywania domu kilka nienoszonych ciuszków zamieniło się w kłębuszki.
Sporo czasu mi to zajęło i dopiero teraz uświadomiłam sobie, jak solidnie pozszywane były te rzeczy. Sama na siebie byłam zła:)


A że zamierzam jeszcze więcej "pokłębuszkować" dlatego tez zamówiłam sobie zwijarkę do wełenki. Mam nadzieję, że się sprawdzi i umożliwi jakoś zapanować nad bałaganem w składziku:)

Dziś skończyłam wreszcie rozgrzebane już jakiś czas temu łapacze snów.
Dostałam zamówienie na jeden ale w sumie zrobiłam trzy aby zamawiająca miała wybór:))
Oczywiście dwa pozostałe sa do sprzedania.
Nawiasem mówiąc nosze się z zamiarem założenia bloga na którym umieszczała bym rzeczy które zrobiłam i które chętnie bym odsprzedała lub wymieniła na coś innego. Co o tym sądzicie? Dobry to pomysł?








6 komentarzy:

  1. Śliczne te łapacze snów. :) Każdy inny, każdy wyjątkowy, chociaż moje serce skradł ten pierwszy. :) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te lapacze, sama nie wiem który bym wybrała, chyba wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to super pomysł, wygodnie wszystko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne łapacze snów :-) Każdy mi się podoba - nie potrafię wybrać jeden najpiękniejszy...
    Bardzo dobry pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie umiałbym się zdecydować na jeden, bo wszystkie fajne

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails