sobota, 20 lutego 2016

UPOMINEK

Zawsze kiedy zaglądam na mojego bloga i kiedy widzę kolejny i kolejny komentarz to barrrdzo się wówczas cieszę. Każda opinia, każde słowo, pozdrowienie to dla mnie ogromną radość. Daje mi to przekonanie, że nie piszę w próżnię, że ktoś to czyta, ktoś ogląda fotki a czasem nawet ktoś się zainspiruje.
Właśnie w podziękowaniu za liczne komentarze postanowiłam nagrodzić jedną z Was i dziś chce pokazać co poleciało do tej Dobrej Duszyczki.
Natalia wybrała sobie( bo miała taka możliwość) łapacz snów i właśnie taki dla niej stworzyłam




Oprócz łapacza snów wyszydełkowałam dla Natalii komplet serwetek na które wzór dostałam od jednej z Was( dziękuje).





Jako dodatek zrobiłam dwa serduszka- zawieszki.




Jako kolejny dodatek do łapacza snów dołożyłam gałgankowy wianek...






...i drewnianego konika


Jako że zbliża się Wielkanoc do przesyłki dołożyłam jajka i zajączka:)




Robienie tych rzeczy było bardzo przyjemne ponieważ podczas tworzenia towarzyszyła mi myśl o Natalii.
Każdy tworek jest zrobiony dala Niej w kolorach jakie Ona lubi( tak myślę) i specjalnie do jej chatki.
Wiem, że upominek się Jej spodobał i bardzo się z tego cieszę:)
Moje podziękowania dla Niej zamieściłam we własnoręcznie zrobionej kartce.

 
OK, na dzisiaj to wszystko. Dobrej nocy Wam życzę i udanej niedzieli.  Do następnego...:)

10 komentarzy:

  1. jak zobaczyłam łapacz, to pomyślałam "ale fajny!", później zjechałam niżej i przy serwetkach mi opadła szczęka, już myślałam, że to koniec, a tu ciąg dalszy i ciąg dalszy... :D piękne upominki stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz jestem na etapie lapaczy snow. Ten jest piękny!! jak i cała reszta. Masz wielkie serducho!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prezenty stworzyłaś. O najważniejsze, że od serca :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łapacz, zając, serwetki, jajo, twoje cuda są tak nie samowite i inspirujące że aż chce się dziergać! Kochana jesteś wielka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko przepiękne, ale łapacz w tej kolorystyce absolutnie mnie urzekł. Na szarym tle ściany prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się bardzo podobają serwetki, delikatne, koronkowe. A tak w ogóle to wszystko jest śliczne, aż zazdroszczę Natalii :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie wspaniałe rzeczy zrobiłaś:) wszystko absolutnie zasługuje na pochwałę:)nie mogę się napatrzeć:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne - moje serce skradł gałgankowy wianek i pisanki : )

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku! Prawdziwe cuda! :)
    Wszystko jest cudowne, a serwetki...aż brak słów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace :) Gratuluję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails