środa, 25 listopada 2009

PREZENT

Dostałam cynk od Lucynki , że mogę pokazac to co dostałam z wymianki .





Upominek dostałam od Uli z Wredulowa.
Wredula wykonała dla mnie same wspaniałaości.Najpierw po rozpakowaniu paczki urzeklo mie cudne zgrabne pudełko w którym kryły się słodkości i............................Misternie wykonany woreczek z haftem na który nawet w najskrytszych marzeniach bym się nie porwała bo jest tak drobniutki i wymaga ogromnej wprawy w używaniu igły . Następna sprawa to cudna serweta którą przywłaszczyła sobie moja córa oraz ozdoby choinkowe :sizalowa gwiazda i WSPANIAŁE solne domki i bałwanki . Przecudne są Twoje prace , a misternośc ich wykonania nie do opisania . Podziwiam kunszt a wszystkie odwiedzające mnie blogowiczki informuję , że jeżeli jeszcze nie brałyście udziału w zadnej wymiance to do dzieła . Może traficie na Wredulę i dostaniecie podobne cudowności .

A mojej ofiarodawczyni jeszcze raz dziękuję .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Inne posty

Related Posts with Thumbnails