czwartek, 11 marca 2010

KOLEJNA

Kolejna sukienka skończona .Poszło by mi to szybciej ale któregoś wieczoru spojrzałam na leżącą książkę i stwierdziłam , że już dawno nie czytałam a kiedy zaczęłam to skończyc musiałam .

Lubie książki z cyklu "Romans historyczny".Zwykłe romanse są nie dla mnie ale w tej serii zawsze wpleciony jest wątek historyczny , co sprawia , że tresc jest ciekawsza.

No a to już zapowiedziana sukienka " BŁĘKITNA"


DANE TECHNICZNE: SUKIENKA BŁĘKITNA
  • WŁÓCZKA :myra 100% bawełna
  • WZÓR :pomysł własny
  • ZUŻYCIE :20 dkg.
  • KOLOR:błękit i melanż
  • CZAS REALIZACJI :4dni
```````````````````````````````````````````````
Otrzymałam ostatnio kolejne wyróżnienie . Tym razem od Antoniny .Bardzo za nie dziękuję .

2 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji 1-ej rocznicy bloga.
    Powstała ładna kolekcja breloczków , potrafisz wydziergać prawie wszystkie zwierzaczki.
    Sukienki też mają powodzenie , wiosna w końcu przyjdzie , a wtedy wszystkie modnisie wystąpią w nowych kreacjach.
    Też lubię czytać powieści historyczne , pozdrawiam -Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak,tak! To o ciebie chodzi MIKA! Wiem ,wiem ....powinnam napisac Monika, ale chcialam by dla kazdego bylo jasne o kogo chodzi. Prosze o adres na e-maila.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails