poniedziałek, 1 marca 2010

w LUTYM pokazane

Nie mam styczniowego podsumowania bo ciągle coś tam..... W lutym tez stworzyłam wiele rzeczy ale częsci nie mogę jeszcze pokazac ze względu na wymianki . Postanowiłam więc , że będę robic podsumowanie miesięczne prac które POKAZYWAŁAM w danym miesiącu a nie tych które powstały w tymże czasie . Co zapowiedziałam to czynię .
W LUTYM pokazane:



  • kartka walentynkowa
  • ATC kocie
  • żółw
  • 2 pingwiny
  • serduszko
  • serwetka
  • kula z kwiatkami
  • kaktus
  • Paryżanka
  • Barbi sukienka
  • Barbi akcesoria
  • Barbi słoneczna
  • komin
  • beret
  • mitenki
  • sweter "brudny róż"
  • różowa broszka
  • bordowa broszka
  • guzikowy naszyjnik(wyk. Andzia)

1 komentarz:

  1. Pingwiny są świetne!
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnień :)
    http://www.ziut.ayz.pl/2010/03/gdzies-w-koncu-musi-byc-lato/

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails